Tuesday, October 2, 2012

OOTD - TREND JESIENI

Burgundy, szmaragdy, barok i prosta geometria...
 Nie pamiętam sezonu, kiedy to chciałam wynieść ze sklepu ponad jego połowę... 
Ten sezon zdecydowanie jest dla mnie: trafia w mój gust, styl, figurę, ale nie w portfel :))
 Jednym z mini trendów jesieni są długie, oversizowe swetry, noszone z legginsami i butami na koturnach. 
Rezygnując z kolorów postawiłam na ciężkie, przykuwające uwagę buty.
Całość oceńcie sami:


Zestaw wydaje się być idealny na zmienną jesienną pogodę.


A "kopytka centaura" jak najbardziej chronią przed kałużami i ewentualnym przemoczeniem nóg ;DDD




Nie zabiłam się w takich butach nawet na spacerze po drogach gruntowych ;DD

Bots- DeeZee, leggins- BonPrix, sweater- River Island, jacket- Zara, bag- Levis.
With love, Ajriss ;*


No comments:

Post a Comment