Wednesday, October 10, 2012

OOTD- sezon przejściowy

Starałam się jak mogłam, żeby złapać ostatnie słoneczne dni.
Spacer, wyprawa do Galerii Krakowskiej na pyszną czekoladę, kino, kolacje w przytulnych knajpkach :).
Szybko się jednak skończyło i zostało tylko kilka autfitów- zbyt mało, żeby się 
cieszyć już chłodem jesieni i wystarczająco, żeby napisać nowy post ;).
Enjoy, kochani:

wygłupy przy drzewie- ach było jeszcze bardzo cieplutko:



Heels- Alterro, denim- Vero Moda, jacket- Mosquito, shirt- all, scarf- SIX, bag- Długa str.
 wyprawa po najlepszą czekoladę na gorąco, na którą zabrałam bluzię z modnym nadrukiem- Sową:




Boots- DeeZee, skirt- NN, blouse- vertus, leather jacket- ZaRa, bag- all
 niedzielnym wieczorem przed kinem i kolacją (a pro po 5 Resident Evil rozczarowuje :((():



boots-  KULIG, dress- NN, sweater- Atmosphere, trench- coat- Mohito, bag- Reserved

With love, Ir.Is.


2 comments:

  1. Ir uwielbiam te twoje kozaki z trzeciego outfitu (i oczywiscie ten trzeci outfit jest jak najbardziej w moim guscie:D). Bardzo kreatywny drugi outfit... jednak brakuje mi w nim cos na szyj (szalik lub jakis oversized necklace). Zgadzasz sie ze mna? :) iani

    ReplyDelete
  2. Miałam na sobie naszyjnik- Walkirie, ale nie widać go na żadnym zdjęciu :((( Ale jak zawsze masz rację, kochana :* Like ur style still and miss u so much

    ReplyDelete