Monday, November 19, 2012

What is YOUR favorite cartoon?

Szczerze wierzę w zjawisko przenikania się płaszczyzn medialnych. Nie w przenikanie się mediów na zasadzie TV reklamuje radio, a internet TV, nie nie nie. Nie o to mi zupełnie chodzi. Wierzę, że film, kreskówka, ulubiony serial, tygodniki, miesięczniki i literatura piękna kształtują nasze gusta i przekładają się na to kim jesteśmy, jacy jesteśmy i JAK SIĘ UBIERAMY. Przekładamy wszytko to, co kłębi się w naszej głowie na to, jak odbierają nas inni. Na naszą własną, osobistą płaszczyznę wizualną. To jak nas widzą ludzie jest projekcją naszego własnego  umysłu ku zewnętrzności.

Jaka jest Wasza ulubiona kreskówka/film animowany dzisiaj?
Co byście z przyjemnością jako osoba dorosła obejrzeli po raz setny?
Osobiście nie musiałam się długo zastanawiać, bo od dłuższego czasu pierwsze, co przychodzi mi na myśl to  satyryczna animacja z 1968 roku kultowego już Fiodora Hitruka pod tytułem

Film, film, film



Mam nadzieję, że nie zmarnowałam Waszego czasu ;)


Our style is shaped not only becouse of fashion magazines. It's all around us, and what touches us: movies, classic literature, serials, cartoons, favorite TV shows. So, what is YOUR favorite cartoon?



With love, Ajriss


No comments:

Post a Comment