Thursday, July 5, 2012

Świat pomiędzy Tolkienem a von Trierem

Kiedy zobaczyłam to miejsce, to pierwsze, co przyszło mi do głowy było: pewnie właśnie tu mieszkają elfy... Świat jak z powieści Tolkiena- tajemniczy, magiczny, zaczarowany... 






Jednak wchodząc coraz głębiej do zaczarowanego lasu nabierałam przekonania. że to raczej świat. stworzony mistrzem von Trierem w Antychryście. W budzącym tak niespokojne uczucia buszu nie ma miejsca dla kogoś w białej sukni do ziemi ... przecież nie każda bajka dobrze się kończy ;)

Vintage dress, sandal's- CCC, bag- Orsay, glasses-  http://www.brylove.pl
A moja bajka miała w tym dniu charakter dziewczęcy, zalotny, urokliwy. Z uśmiechem panny z folwarku (z lat trzydziestych co najmniej), spacerującej z koszykiem w przewiewnej białej sukience, która okazała się strzałem w dziesiątkę w upalny, z nutką tropików, dzień. Z budząca wewnętrzne żywioły niestałą pogodą. Z nie martwieniem się o nic i nikogo... Moja bajka po prostu była latem ;))))


With love, Ajriss

No comments:

Post a Comment