Friday, July 6, 2012

Hat's BACK




Kapelusze naprawdę powracają i to wielkim stylu ... "ogromną kolonią kapeluszy", można zacytować :DDDDD. Pomimo królującej na rynku od kilku sezonów wersji dandysowskiej, zresztą mojej ulubionej, wróciły do łask szerokie damskie kapelusze. Kwintesencja stylu i elegancji. Oczywiście musiałam sobie jeden taki sprawić. Zdecydowałam się na wersję bardzo letnią, plażową wręcz.


Nie mniej jednak, kapelusz potrzebuje całej konwencji, ażeby zaistnieć. Najlepiej więc sprawdzi się na plaży, na wyjeździe w ciepłe kraje i, oczywiście letni piknik. Ach przypomina mi to stare filmy z pięknie ubranymi paniami, w kapeluszach, espadrylkach i zwiewnych sukienkach. Chyba dorosłam do tej mody ... albo do cofnięcia się w czasie. Jak kto woli ;) :DDDD



Hat- H&M, dress- don't remember, bag- parfois, sandals- CCC, belt- Mohito

Kiss, Ajris

No comments:

Post a Comment